Gutentag! Dimehouse Duitsland is op zoek naar Du! (jou). De tevredenheid van onze klanten
staat bij ons altijd voor op. Wij zijn pas 100% tevreden, als de klanten dat ook zijn. Als klantenservice
medewerker Duitse markt verricht je alle voorkomende werkzaamheden met betrekking tot onze
Duitse klanten. Word jij blij van écht tevreden klanten? En wil je graag werken bij een internationale en
ondernemende organisatie? Lees dan gauw verder..
Hoe ziet jouw (Duitse) werkdag eruit?
Als klantenservice medewerker Duitse markt ben jij het aanspreekpunt voor onze
Duitse klanten. Onze klanten kunnen via verschillende kanalen contact met ons opnemen. Jij wordt
verantwoordelijk voor een klantgerichte afhandeling. Je gaat onder andere aan de slag met vragen
over de status van verzendingen, betalingen, product specificaties en klachtenafhandeling. Je zorgt
ervoor dat iedere klant op een vriendelijke en behulpzame manier te woord wordt gestaan, waarbij
een persoonlijke benadering erg belangrijk is. Jij doet je uiterste best om iedere klant een glimlach te
bezorgen op zijn of haar gezicht!
Veel voorkomende werkzaamheden zijn:
o Klantenservice per chat;
o Klantenservice per telefoon;
o Klantenservice per social media en marketplaces;
o Jij communiceert met klanten over bestellingen en planning. Je hebt contact met zowel je mede klantenservice medewerkers, de planning, onze vervoerders en onze content afdeling;
o Je stelt adviezen op ter verbetering voor onze content, producten, dienstverlening etc.;
o Je draagt je steentje bij aan het optimaliseren en verbeteren van onze klantenservice en reageert op reviews.
Wat vragen wij van jou?
• Je hebt een uitstekende beheersing van de Duitse taal in woord en geschrift;
• Een goede beheersing van de Nederlandse taal is een pré;
• Je hebt affiniteit met E-commerce en online verkoop;
• Je bent resultaatgericht en streeft naar verbetering van onze service;
• Je bent oplossingsgericht en kunt klachten goed en correct oplossen;
• Je bent stressbestendig en in staat om tenminste 80 e-mails per dag op te lossen (combinatie
van telefoontjes en chats);
• Je bent beschikbaar voor minimaal 32-40 uur per week;
• Je kunt goed communiceren en je weet hoe je met mensen om moet gaan;
• Je bent in staat om snel en efficiënt te werken en je bent een echte doorpakker
Wat bieden wij?
- Salaris tussen de € 2.100,00– € 2.800,00 euro afhankelijk van jouw werkervaring. Verdien je op den duur meer door jouw toegevoegde waarde? Dan belonen wij jou ook extra!
- 25 vakantiedagen, zodat je lekker op vakantie kunt gaan én nog een aantal extra bonus dagen. Laat de vakantie naar Duitsland maar komen!;
- Bij een vakantie hoort vakantiegeld van 8%, die wij maandelijks aan jou uitbetalen;
- Voor als je ouder wordt: een goede pensioenregeling;
- Personeelskorting op al onze labels, dus hallo nieuw interieur!
- Reiskostenvergoeding (want wij begrijpen dat je wellicht een stukje moet reizen);
- WIA-verzekering;
- Persoonlijke coaching en begeleiding;
- Je bent werkzaam op ons gezellig ingerichte hoofdkantoor in Emmen (uiteraard met onze meubelen);
- Heeeeele gezellige collega’s en een informele sfeer.
En nú ben je vast nog benieuwd wie wij zijn?!
Dimehouse is één van de B2C meubelconcepten van Vince Group, met de focus op het lage-middensegment. Ons concept richt zich niet alleen op de Nederlandse markt, maar ook op de Europese markt. Wat Dimehouse uniek maakt is dat alle producten uit voorraad leverbaar zijn. Er worden scherpe prijzen gehanteerd met gratis levering en retourneren. Inmiddels hebben meer dan 10.000 consumenten ons beoordeeld met een 9.0 op Trustpilot en daar ligt voor ons ook de lat! Doorontwikkeling en innovatie is voor ons van uiterst belang om in de toekomst nog meer te kunnen groeien.
Ons Vince Group team bestaat inmiddels uit meer dan 160 medewerkers, waarvan 35 medewerkers dagelijks bezig zijn met Dimehouse.